Jakie formy płatności są akceptowane w Państwa sklepie internetowym?
W naszym sklepie online akceptujemy płatności za pomocą karty kredytowej. Dostępna jest również opcja przelewu bankowego.
Jaki jest zwykły czas dostawy zamówień?
Czas przetwarzania zamówienia wynosi od 0 do 1 dnia roboczego (od poniedziałku do piątku). Średni czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze.
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny?
Tak, towar można zwrócić w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Więcej informacji można znaleźć na stronie polityki zwrotów.
Czy oferują Państwo darmową dostawę?
Standardowo nie oferujemy darmowej dostawy. Możliwość darmowej dostawy jest dostępna tylko w ramach specjalnych promocji.
Jakie programy lojalnościowe oferujecie dla klientów?
Obecnie nie prowadzimy programów lojalnościowych, ale pracujemy nad ich wprowadzeniem.
W jaki sposób informujecie klientów o statusie ich zamówień?
Klienci są informowani o każdej zmianie statusu zamówienia za pomocą e-maila. W dniu dostawy kurier kontaktuje się telefonicznie, a powiadomienie o dostawie zazwyczaj wysyłane jest dzień wcześniej.
Czy w Państwa sklepie są organizowane zniżki lub promocje?
Regularnie organizujemy promocje z zniżkami na produkty, choć ich częstotliwość nie jest stała. Pojawiają się one kilka razy w ciągu roku.