Jakie formy płatności są akceptowane w Państwa sklepie internetowym?

W naszym sklepie online akceptujemy płatności za pomocą karty kredytowej. Dostępna jest również opcja przelewu bankowego.

Jaki jest zwykły czas dostawy zamówień?

Czas przetwarzania zamówienia wynosi od 0 do 1 dnia roboczego (od poniedziałku do piątku). Średni czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny?

Tak, towar można zwrócić w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Więcej informacji można znaleźć na stronie polityki zwrotów.

Czy oferują Państwo darmową dostawę?

Standardowo nie oferujemy darmowej dostawy. Możliwość darmowej dostawy jest dostępna tylko w ramach specjalnych promocji.

Jakie programy lojalnościowe oferujecie dla klientów?

Obecnie nie prowadzimy programów lojalnościowych, ale pracujemy nad ich wprowadzeniem.

W jaki sposób informujecie klientów o statusie ich zamówień?

Klienci są informowani o każdej zmianie statusu zamówienia za pomocą e-maila. W dniu dostawy kurier kontaktuje się telefonicznie, a powiadomienie o dostawie zazwyczaj wysyłane jest dzień wcześniej.

Czy w Państwa sklepie są organizowane zniżki lub promocje?

Regularnie organizujemy promocje z zniżkami na produkty, choć ich częstotliwość nie jest stała. Pojawiają się one kilka razy w ciągu roku.