I. Przepisy podstawowe

  1. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 ust. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej “RODO”) jest Aphrodite & Alpha, s.r.o z siedzibą Příčná 1892/4 Nové Město (Praga 1) 11000 Praga, numer identyfikacyjny: 17424062, numer podatkowy: CZ17424062, zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, dział C, wkładka 371503,
  2. Zwany dalej “administratorem” lub “kiwo”.
  3. Dane kontaktowe Administratora to: email: [email protected]

Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba fizyczna, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane dotyczące lokalizacji, identyfikator sieciowy lub jeden bądź kilka konkretnych elementów fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej tożsamości tej osoby fizycznej.

Administrator nie powołał inspektora ochrony danych.

II. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe, które przekazałeś administratorowi lub dane osobowe, które administrator uzyskał w wyniku realizacji Twojego zamówienia.
  2. Administrator przetwarza Państwa dane identyfikacyjne, kontaktowe oraz dane dotyczące umowy.

III. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych

  1. Administrator przetwarza dane osobowe, które przekazałeś administratorowi lub dane osobowe, które administrator uzyskał w wyniku realizacji Twojego zamówienia.
  2. Administrator przetwarza Państwa dane identyfikacyjne, kontaktowe oraz dane dotyczące umowy.

Jakie dane osobowe gromadzimy na Twój temat i jak je wykorzystujemy?

Zbieramy tylko te dane osobowe, które dobrowolnie nam podajesz lub które uzyskujemy za pośrednictwem naszej strony internetowej lub poprzez pisemną lub telefoniczną komunikację z Tobą.

Dane osobowe, które zbieramy o Tobie mogą obejmować:

  1. Twoje dane identyfikacyjne i adresowe (np. tytuł, imię, nazwisko, adres, data urodzenia);
  2. Twoje dane kontaktowe (np. adres kontaktowy, e-mail i telefon);
  3. Dane elektroniczne (np. adres IP, pliki cookies, typ przeglądarki);
  4. dane niezbędne do realizacji Twojego zamówienia, zawarcia i wykonania umowy między Tobą a nami oraz świadczenia zamówionych usług;
  5. inne dane, które nam przekazujesz lub które zbieramy w związku z realizacją Twojego zamówienia, zawarciem i wykonaniem umowy między Tobą a nami oraz świadczeniem zamówionych usług.

Możemy wykorzystywać Twoje dane osobowe na podstawie podstaw prawnych wskazanych poniżej, w szczególności w następujących celach:

Cel przetwarzania danych | Przyczyna prawna przetwarzania danych :

W celu realizacji Twojego zamówienia, zawarcia i wykonania zawartej umowy. | Realizacja umowy, świadczenie zamówionych usług.

Aby odpowiedzieć na Twoje prośby lub pytania. | Prawnie uzasadniony interes polegający na świadczeniu naszych usług i zapewnieniu zadowolenia naszych klientów; wykonanie umowy.

Aby odpowiedzieć na Państwa pytania za pośrednictwem naszej infolinii. | Prawnie uzasadniony interes polegający na świadczeniu naszych usług i zapewnieniu zadowolenia naszych klientów; wykonanie umowy.

Aby świadczyć usługi, o które prosiłeś. | Realizacja umowy, świadczenie zamówionych usług.

Za rejestrację na naszej stronie internetowej. | Prawnie uzasadniony interes polegający na świadczeniu naszych usług i zapewnieniu zadowolenia naszych klientów; wykonanie umowy.

Aby zapisać się do naszego newslettera (otrzymywać na swój e-mail informacje o naszych promocjach, rabatach i nowościach). | Twojej uprzedniej zgody lub naszego uzasadnionego interesu dla celów marketingu bezpośredniego.

Określenia Twojego zadowolenia z zakupu poprzez ankiety e-mailowe w ramach programu Verified by Customers, w którym uczestniczy nasz sklep internetowy. | Prawnie uzasadniony interes.

Aby ocenić wykorzystanie naszej strony internetowej i poprawić jej zawartość. | Prawnie uzasadniony interes, aby zapewnić lepsze świadczenie naszych usług.

Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem umownym. Nie ciąży na Pani/Panu żaden obowiązek prawny podania tych danych osobowych, podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne. Jednak bez podania danych osobowych nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, umowa między Tobą a kiwo.pl nie będzie mogła zostać zawarta lub wykonana, a żądane usługi nie będą mogły zostać zrealizowane (w ogóle lub w wymaganej jakości). Jeśli wymagamy Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych, masz prawo odmówić udzielenia zgody lub wycofać już udzieloną zgodę w dowolnym momencie bez negatywnego wpływu na Twoje relacje z nami.

Nie będziemy sprzedawać ani wypożyczać danych osobowych użytkownika żadnym stronom trzecim.

IV. Okres przechowywania danych

  1. Administrator przechowuje dane osobowe
  • przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego łączącego Państwa z administratorem oraz dochodzenia roszczeń z tytułu tych stosunków umownych (przez okres 10 lat od zakończenia stosunku umownego).
  • przez okres przed wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, jednak nie dłużej niż 5 lat, jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody.
  1. Po upływie okresu przechowywania administrator usuwa dane osobowe.

V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)

  1. Odbiorcami danych osobowych są osoby
  • zaangażowane w dostawę towarów/usług/płatności w ramach umowy,
  • świadczenie usług w zakresie prowadzenia sklepu internetowego kiwo.pl oraz innych usług w związku z prowadzeniem sklepu internetowego,
  • świadczenie usług marketingowych.
  • zapewnienie księgowości

VI. Twoje prawa

  1. Zgodnie z warunkami RODO, masz
  • prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
  • prawo do sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.
  • prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO.
  • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania na mocy art. 21 RODO; oraz
  • prawo do przenoszenia danych na mocy art. 20 RODO.
  • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres lub e-mail administratora określony w art. III niniejszego regulaminu.
  • Jeżeli przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionych interesów kiwo, masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Cię danych osobowych. Możesz również poprosić nas o przekazanie Tobie lub osobie trzeciej danych osobowych, które przetwarzamy na Twój temat w formie elektronicznej na podstawie umowy lub Twojej zgody. Należy pamiętać, że w zakresie korzystania z tych praw obowiązują pewne wyjątki, dlatego nie w każdej sytuacji będzie można z nich skorzystać.
  1. Masz również prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone.

VII. Warunki bezpieczeństwa danych osobowych

  1. Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
  2. Administrator zastosował środki techniczne zabezpieczające przechowywanie danych oraz przechowywanie danych osobowych w formie papierowej.
  3. Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby przez niego upoważnione.

VIII. Cookies

Cookies to krótkie pliki tekstowe, które są tworzone przez serwer internetowy i przechowywane na komputerze użytkownika za pośrednictwem przeglądarki. W przypadku powrotu na tę samą stronę internetową przeglądarka wysyła zapisany plik z powrotem, a serwer odzyskuje wszystkie informacje, które wcześniej dla Ciebie przechowywał.

Jak i dlaczego wykorzystywane są pliki cookies?

Pliki cookie są warunkiem koniecznym dla funkcjonalnej analityki internetowej. Statystyki i inne systemy pomiarowe działają na zasadzie plików cookies, które przechowują w pliku cookie identyfikator odwiedzającego, źródło odwiedzin, czas itp. Pobierają one te dane i dodają je do innych stron, dzięki czemu mogą “śledzić” użytkownika.

Te małe pliki tekstowe są również wykorzystywane do przechowywania statusu zalogowania użytkownika na danej stronie (administracja strony, e-commerce, sieci społecznościowe itp.) Ten rodzaj pliku cookie nazywany jest plikiem uwierzytelniającym. Bez tego pliku cookie serwer nie rozpoznałby, że użytkownik już się uwierzytelnił i zalogował na stronie i wymagałby tego ponownie przy każdej wizycie użytkownika na stronie.

Jakie są rodzaje ciasteczek?

First party cookie – niewielkie ciasteczko tekstowe zapisywane jest przez skrypt działający na danej domenie. Takie pliki cookie są ogólnie uważane za bardziej bezpieczne. Znacznie lepiej radzą sobie z omijaniem zapór sieciowych i bardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa w przeglądarkach. Ten rodzaj plików cookie jest wykorzystywany np. przez Google Analytics (domyślnie).

Third party cookie – plik cookie jest przechowywany przez skrypt, który został wciągnięty na stronę z innej domeny. Dlatego ten sam plik cookie może być załadowany w różnych miejscach w Internecie, a tym samym użytkownicy mogą być śledzeni w różnych domenach.

Dlaczego ciasteczko?

Jak pewnie się domyślacie, cookie oznacza po angielsku ciasteczko. Nazwa wywodzi się z anglosaskiego zwyczaju częstowania gości ciasteczkami, aby stworzyć domową i przyjazną atmosferę. Jakie rodzaje plików cookies stosujemy? Ciasteczka można podzielić na dwa rodzaje pod względem terminu przydatności do spożycia.

Jednym z rodzajów plików cookie jest tymczasowy plik cookie (plik cookie sesji), który jest przechowywany w przeglądarce tylko do czasu jej zamknięcia. Innym rodzajem pliku cookie jest plik długotrwały (permsistent cookie), który pozostaje zapisany na dłużej lub do momentu ręcznego usunięcia go z przeglądarki.

Pod względem funkcji, jakie pełnią, ciasteczka można podzielić na kilka rodzajów:

Pierwszym rodzajem plików cookies są remarketingowe pliki cookies, które wykorzystujemy do personalizacji treści naszych reklam i właściwego ich kierowania.

Innym rodzajem są analityczne pliki cookie, które mówią nam, jak poprawić doświadczenie naszych użytkowników poprzez zrozumienie, jak nasza strona jest używana przez użytkowników na podstawie zebranych danych.

Niezbędne pliki cookies są konieczne dla podstawowej funkcjonalności strony internetowej.

Innym rodzajem plików cookie, z których korzystamy, są pliki cookie dotyczące konwersji, które pomagają nam analizować wydajność kanałów konwersji.

Ostatnim rodzajem plików cookie, z których korzystamy, są śledzące pliki cookie, które w połączeniu z plikami cookie dotyczącymi konwersji pomagają nam analizować wydajność różnych kanałów konwersji.

Niektóre pliki cookie mogą zbierać informacje, które są wykorzystywane przez osoby trzecie. Te pliki cookies bezpośrednio wspierają nasze działania reklamowe (systemy PPC AdWords, Sklik,…).Te pliki cookies pozwalają nam dostosować wyświetlanie banerów lub reklam na stronach internetowych, które przeglądasz. Na podstawie tych danych nie jest jednak możliwe zidentyfikowanie Państwa.

Jak mogę odmówić korzystania z plików cookies?

Możesz ustawić używanie plików cookies za pomocą swojej przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie automatycznie akceptuje pliki cookie. Dlatego możliwe jest odrzucenie plików cookies w ustawieniach przeglądarki lub ustawienie przeglądarki tak, aby korzystała tylko z niektórych plików cookies.

Jak odmówić korzystania z plików cookie w Google Chrome?

  • Procedura wyłączenia obsługi plików cookies:
  • Wybierz ikonę menu Chrome
  • Wybierz ustawienia
  • Na dole strony wybierz opcję Pokaż ustawienia zaawansowane
  • W sekcji Prywatność wybierz Ustawienia treści
  • Wybierz opcję Zapobieganie ustawianiu przez witryny jakichkolwiek danych
  • Wybierz Gotowe

Jak odmówić używania ciasteczek w Firefoxie?

Jak wyłączyć pliki cookie:

Wyświetl menu klikając na przycisk i wybierając Options

  • Przejdź do sekcji Prywatność
  • Ustaw opcję Ustawienia historii: na Użyj niestandardowych ustawień dla historii
  • Ustaw preferencje Zezwalaj na pliki cookie stron trzecich na Nigdy

Jak odmówić używania plików cookie w programie Internet Explorer?

Jak wyłączyć pliki cookie:

  • Wybierz ikonę menu IE
  • Wybierz Security i wybierz Turn Tracking Protection On/Off.
  • Kliknij na swoją indywidualną listę
  • Sprawdź Blokada automatycznie
  • Następnie wybierz Bezpieczeństwo i kliknij opcję Włącz żądania “nie śledzenia”.
  • Potwierdzić przyciskiem On

IX. Przepisy końcowe

  1. Składając zamówienie z formularza zamówienia online, potwierdzasz, że zapoznałeś się z warunkami polityki prywatności i akceptujesz ją w całości.
  2. Wyrażasz zgodę na te warunki, zaznaczając pole zgody w formularzu online. Zaznaczając formularz zgody potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz ją w całości.
  3. Administrator ma prawo do zmiany tych warunków. Opublikuje nową wersję Polityki Prywatności na swojej stronie internetowej, a także prześle nową wersję Polityki Prywatności na adres e-mail, który podałeś Administratorowi.

Te warunki są skuteczne od 11.1.2024

Koszyk