Reklamacje, zwroty i refundacje

Najważniejsze informacje

  • Masz 30 dni na zainicjowanie zwrotu
  • Do 14 dni na przetworzenie zwrotu
  • Brak opłaty za uzupełnienie zapasów
  • Aby otrzymać formularz zwrotu i adres zwrotny, należy skontaktować się z działem obsługi klienta.

Zasady zwrotów
Zwrot można zainicjować w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Aby produkty kwalifikowały się do zwrotu lub refundacji, nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Proces zwrotu można zainicjować, kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem [email protected]. Prześlemy formularz zwrotu i adres zwrotny.

Koszty zwrotów
Użytkownik ponosi wszystkie koszty zwrotu. Dlatego zalecamy korzystanie z przesyłki z możliwością śledzenia, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione zwroty.

Opłata za uzupełnienie zapasów
Nie pobieramy opłaty za uzupełnienie zapasów.

Uszkodzona paczka?
Jeśli paczka dotrze uszkodzona, należy natychmiast zrobić zdjęcie jako dowód na to, że paczka i jej zawartość są uszkodzone. Następnie wyślij je na adres [email protected] wraz z numerem zamówienia, aby nasz zespół obsługi klienta mógł znaleźć rozwiązanie.

Zwroty:
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię e-mailem, czy go akceptujemy. Jeśli tak, możesz spodziewać się zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś do złożenia zamówienia w naszym sklepie.

Jeśli zwrot pieniędzy został opóźniony, skontaktuj się ze swoim bankiem lub dostawcą usług płatniczych. Jeśli problem nie leży po ich stronie, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].

Kontakt

Tel: +48 73 2577200

Email[email protected]

Siedziba firmy i biuro:

Aphrodite & Alpha, s.r.o
Příčná 1892/4, 11000 Praga
Republika Czeska

Numer identyfikacyjny firmy: 17424062

Numer identyfikacji podatkowej: CZ17424062